sjukling

dåligt med inlägg på senaste tiden.. men inte så konstigt! har ju inte haft internet här hemma.

kan ju börja med att jag är sjuk, och har legat hemma sen i måndags men nu börjar det änligen börja kännas en aning bättre. men blir hemma imorogn med, mamma tyckte det var ovärt att åka in till skolan för 2 lektioner, vilklet jag absolut inte tänker säge emot henne. är gärna hemma en dag till. blir nog en snabb sväng til stan också, ska köpa lite saker & träffa hannah. sen ska jag med pappa & köpa en nya dataskärm. denna gången är det inte till mig, utan vi ska byta ut den till familjedatorn.. blir nog bra! nu ska jag försöka sova snart, om det går? har typ sovit konstant i 3 dagar. har ingen sömn kvar haha.

ps. årets luciatåg på nobelskolan,
det PINSAMMASTE jag någonsin i hela mitt liv har skådat!
sorry, men var liksom inte ensam om att tycka  d.s




jesper andersson!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0