tisdag den 28 december

tisdag, har varit min slappdag! som var mera än välbehövligt. jag skulle egentligen ha gått upp i ottan, för en promenad med emma. men jag trött som jag är, sover som ett spädbarn ända fram tills tolv. men det var som sagt välbehövligt, så fick bli så idag. blev istället att gå ut med linnea, tog oss även en 20 minutare på yellow. inte helt fel! får bli en till innan nyår.. vill ju inte vara allt för blek!;) när jag kom hem var jag så himla frusen, så hoppade direkt under duntäcket och satte på, the last song. den var asbra! ska se klart den nu tänkte jag, för såklart så somnade jag.. sen blev det handbollträning & ven fys på det, underbart! jonas kör härt med oss måste jag säga, helt rätt! skulle egentligen till josefine nu och ha myskväll men henne och linnea.. men ingen orkade, så får ta det någon annan dag♥ 

nu blir det duschen, sängen ska upp tidigt imorogn!

PUSS & GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0