tjugonde decemer

helgen som varit har varit as mysig..
kan inte bli annat när jag tillbringar den med jesper!♥

blir inte så mycket uppdaterat under helgerna, eftersom jag i stortsett bara är med jesper då. vilket är mycket mera värt än bloggen;)
iallafall, kom precis hem har varit & fixat de sista julklapparna med morsan! & jag är sååå nöjd:) vi får hoppas dom som får julklapparna, också blir det. men det tvivlar jag inte på, hihi. köpte givetvis lite "klappar" till mig själv med, när jag ändå är igång kan jag bara inte motstå! nu ska jag snart följa med mamma när hon ska jobba, så får hon svänga föbi med mig till yellow. så jag får lite färg inför julen/nyår också. sen ska jag träna lite gym. ikväll blir det hem till josefine som gäller.. planera det sista inför nyår, och bara mysa!



jag & josefine, nyår -07 & -08!
fjärde året tillsammans iår ;)



en helt ok dag!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda Bentzing : Jag har allt jag vill ha

Vad heter den låten ?

2010-12-23 @ 01:03:01
Postat av: Anonym

Vem tänker du på just nu ?

2010-12-23 @ 01:20:56
Postat av: Anonym

Är bloggen verkligen inte värd så mycket ? Eller ???

2010-12-23 @ 01:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0