torsdag

gud vilken underbar dag! jag är ledig, jag tog ledigt idag. minns inte sist jag hade en ledig dag, utan jobb eller annat. var och bowlade med klassen idag på nöjes. det var kul, fast hade nog inte varit lika kul fall det inte hade gått så bra.. måste säga att jag var riktigt bra på att bowla alltså! hahaha. fick även reda på vad jag fick på naturkunskapen idag med. blev riktigt nöjd, med tanke på vad lite jag hade pluggat. efter skolan blev det stan, fick mig ett par shooooes och ett par tights. aldrig helt fel! skorna var efterlängtade.. kom nyss hem, det första jag gjorde var att hoppa in i en vaaarm dusch. sen käka jag lite tacos som mamma hade lagat♥


fastän att det har varit en så bra dag
så är jag ändå på hur dåligt humör som hellst?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Beror på någon ... eller ?

2010-12-03 @ 22:49:07
Postat av: Anonym

No competition ... PLEASE !

2010-12-03 @ 23:52:37
Postat av: Anonym

Love to see you lick her chin and I would love to lick you too !!!

2010-12-09 @ 21:41:28
Postat av: Anonym

LOVE this picture !!!

2010-12-11 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0