måndag, ny vecka!

ny vecka, nya möjligheter! härligt. dagen rullade på som den skulle, känner dock att jag inte haft så mycket tid över. har inte tid att sitta här nu egentligen men va fan lite tid måste man skaffa sig mitt uppe i allt! ;) efter skolan luncha jag med sis på stan. coffeehouse by george, blev det. tummen upp! kul med variation och inte alltid waynes. sen blev det dirket bussen hem, när jag kommer hem var grannarna på besök vilket jag var glad över har inte sett affe på veckor nu! gullet♥ stannade dock inte hemma alls länge 15 min högst! sen blev det gymet med linnea. där vi slet aset av oss, mums! sånt gillar vi :) nu ska jag alldeles strax börja läsa i hår & kemi boken har 10 sidor tills imorgon. mm vad gott! njuter (N)

kissss and baaaaaang! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0