precis gjort valen till "inviduella valen"

känner mig riktigt nöjd med valen, kommit upp i 600 poäng vilket inte är helt fel.. ska kämpa som ett svin :)

färg och stilanalys
färg och klippteknik
fri brud och långhår
fördjupningskurs gesäll/färg- och klippteknik
historia a
specialidrott

utökad kurs
matte b
engelska b

känns som jag har något att se fram emot?! :s hmm, kanske satt mig själv i skiten. men ska kämpa och försöka i allafall. & jag tror på mig själv även fall jag inte får något stöd! ;) funderar även på psykologi a meeen det tror jag att jag får lägga åt sidan fall jag inte vill gå kvällskurs :S vilket jag inte vill ;) ska ju trotts allt bli frisör så.. haha, men bra att ha med sig FALL man skulle ändra sig? men nu ska jag scccccchteka vidare ;)




vi hörs!

smaaaack:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0