slitsamt

gaaah. är så trött just nu så jag skulle somna direkt jag la mig, känns det som. ska inte bli uppe länge idag inte. blir sängen & filmmys.. har precis kommit hem nu. stannade i stan en stund efter skolan idag, tog fem bussen hem så jag var hemma till sex. gick direkt till fotbollsmötet. slottsbron grums har nu lagt ihop lagen, kommer nog bli bra tillslut förhoppningsvis :) .. när det var slut, gick jag & sara till ica och köpte världens största godispåse. hur gott? ska sitta & mumsa på sen till filmen, men först bli det duschen!

btw. så hoppas jag helgen kommer bli lyckad!♥



seee you!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

See you too , I hope !!!

2010-12-10 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0