söndagar har gått och blivit favorit

tja tja bloggen!
nu har jag lite tid över med ett litet inlägg. har precis städat rummet, ska bara byta sängkläder sen är det klart. kommer sova som en prinssesa inatt;) "som vanligt".. nu sitter jag och lyssnar på hal som en tvål - Elov & Beny, så skön! ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för natten, blir filmmys ikväll. inte helt fel det. Boot camp blir kvällens film, får hoppas på att den är bra. lät så på sammanfattningen. idag har jag inte gjort så mycket var och keka på 97:an med en massa, sen blev det hockey. hel nöjd med söndagen kunde inte blivit bättre. imorgon blir det stan med älsklingarna! sen fika på det. en måndag full med massa skönheter alltså! blir nog även gym fall jag inte har helt fel. igår var det utgång för min del! förkrök i slottsbron, så klart med favoriterna och några sköna grabbar. sen vidare till någon lagfest i edsvalla :) helt okej! jag och göransson, kör-kör-kör! ;D like always. nu måste jag kila vidare, ta hand om er!




pieces.

Kommentarer
Postat av: josefine

always! :D<33

2010-03-02 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0