hamnat på sjukan?!

ovärd dag i skolan idag kan jag säga, kommer dit och möts av en lärare som säger att hon snart ska dra så vi jobbar bara på fram till lunch. hade klippning i c. en timme, sen var det dags för roliga timmen vilken menas lekar + fika. så kändes hur onödigt som hellst. men var värt det, käka som män gjorde vi. sen blev det fika på stan DOCK bara chai latte, men linnea, jossa, emma, emilia och sis sen kom även susanna & hannah :* mysss! när jag kom hem blev det direkt sängen för mig.. måste vila, känns som jag kommer åka på sjukan snart fall jag inte tar det lugnt. och det vill jag ju inte, fall planerna ska bli som imorgon ;) så nu blir det att krypa ner under täcket och gå på högvarv med nässpay + honugs tee :)

ha en trevlig fredag gott folk!
smack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0