back to school!

sådär ja.. då var första skoldagen avklarad! inte så farligt om jag ska vara ärlig. startade upp med en riktig soft dag må jag säga, som började med data tjugo i nio därefter hade vi matte till elva sen var skoldagen slut. så kändes på ett sätt ovärt att åka in. men var skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna. jag & susanna tog en sväng förbi maché för att keka lite. super goda sallader där så fick bli vars sin! sen gick vi på stan ett tag tills bussen/tåget gick.. så nu har jag i stort sett precis kommit innanför dörren. funderar på att ta en lite break innan jag ska iväg & träna. men får se, har stora dammråttor på golvet som väntas på att tas bort! ska även försöka få med mig min glad syster på ett gym besök, men det återstår att se hur det går med det..



peace out,
boys and girls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är min lilla MUS !

2010-11-27 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0