im back

jiiises! nu var det att ett riktigt bra tag sen jag hade tid med bloggen. har haft andra saker för mig! men nu blir det skärpning som gäller! det är så skönt med lov njuter varje dag! har haft ett bra lov som tur är. bara fyra dagar kvar till verkligheten med, usch.. idag har jag inte gjort alls mycket, skönt med en slappdag ibland med. var uppe en sväng på hockey med några fina personer! nyår var helt okej. blev förkrök med middag osv hemma hos miss z sen blev det krök at my place! blev grymt lyckat tycker jag iallafall.. maten hos zääta var super god med ungstekt lax med hummersås & pressad potatis! nu blir det inte mycket mera gjort för mig idag. blir en tidig kväll inatt, lär behövas!


nyårsbilder!


mina chicks! ;)


skåååål


...


vattenfall vs waterfal


goood efterätt..


gott nytt år!


såååådär..
peace out, bithes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie du måste skicka bilderna från när du var i Arvika :D

2010-01-03 @ 21:23:18
URL: http://susannaz.blogg.se/
Postat av: svar!

javisst det skulle jag göra med en gång om jag visste vem det var som frågar ?;)

2010-01-04 @ 19:05:26
Postat av: susanna

det är susannnaaaa;)

2010-01-21 @ 16:00:58
URL: http://susannaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt hååååååååååååår ! Gud va jag är rolig !!!

2010-11-26 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0