lill lördag

har preics målat naglarna, köpte med ett nytt nagelack hem. så var tvungen att testa det. stannade på stan med yvette & sis efter skolan, blev först waynes sen kika vi lite i affärer blev dock inge för mig, förutom små saker. helene var hemma idag igen, så hade jaine i salongen. gick bara igenom olika fön sätt med olika verktyg. riktigt dryyyg! men men det gick, fick sluta 1 timme tidigare för de ska måla om i salongen. så det var skönt iaf. var ändå inte hemma först än sex. nu ska jag städa undan på rummet lite & börja packa lite smått tills jönköping. susanna kommer & sover här på fredag. så blir att ta med henne ut, vilket jag hoppas hon bara tycker är rolig :)  men nu måste jag kila, vi hörs!






kisssss and bang! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min SÖTNOS !!!

2010-12-18 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0