SOFTAR I DATASALEN

nu har jag kommit på plats, i datasalen. har börjat med excel testet. blir nog klar med det nästa gång skulle jag tro. träningen igår var riktgit hård! trodde jag skulle dö rent ut sagt. vi hade kört typ fys, sen avslutar vi med idioten på HEL plan. jag var slut körd! men det var ändå skönt :) hoppas på lika hårt idag! etfer träningen skulle jag & elin joina josefin på hockeyn. grums kvalade upp till div 1. blev dock inte så, erik som joinade med mig och elin istället. när jag väl var hemma, hade jag lite smått panik över matten. så har jobbat ikapp, mycket nöjd! ;p thihi. blev inte att skeda med lelle inatt så kanske blir idag istället fall jag har riktigt riktigt tur.. (a) mhiih. neeee, nu skall jag göra någon nytta på datan.


KISS ´N TELL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0