the weekend

ops! dålig uppdatering. har hänt mycket under sportlovet så har inte haft värst mycket tid. men iaf, det var ett skönt lov. underbart att få vila ut lite! behövdes, mer än väl. på torsdagen drog jag upp till branäs med josefine och elin, det var hur skönt som hellst! tack för en toppen helg alla ♥ sen på måndagen var det studiedag, då var jag bara hemma och tog igen mig.. var även och tjänade lite pengar och tränade fotboll. riktigt kul att komma igång med det igen nu. kul att vi har fått en av sveriges snyggaste fotbolls tränare då ;) ..

idag har jag varit i göteborg hela dagen och tagit kort. det var riktigt kul faktiskt, sen blev det även stan med syrran. inte fel det heller. hade dock inte så mycket tid på oss, så bestämde oss för att åka dit snart igen bara för en shopping dag! inte helt fel.. fick med mig lite saker hem. as nöjd blev jag iaf..

men nu måste jag kila, vi hörs bby! :*




kiss & hugs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jäklar va fin du eh nathalie!! :)

2010-03-11 @ 07:03:52
URL: http://lisajohannapersson.blogg.se/
Postat av: svar!

tack, vad gullig du är :)

2010-03-11 @ 09:31:44
Postat av: mr.blön

SNYGGINGGGGGGGGG

2010-03-11 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0