tisdag!

puuh, ännu en tisdag avklarade. det har varit en riktigt slapp tisdag, en såkallade bra början! ;) Helenes lektion var inställd, så hade bara matte och gympa. as soft! slutade någon gång vid halv två, tog bussen dirket hem. och nu sitter jag på addes jobb och väntar på att han ska sluta så han jag åka med honom hem. han slutar alldeles strax. då ska jag hem & keeeka tacos. tar även och lägger mig och vilar en stund. lär behövas! är hur trött som hellst. blir så efter en veckan lov & sen en veckas praktik. har inte riktigt kommit tillbaka till rutinerna. men det tar väl inte lång tid! ikväll har jag även handbolls träning. får se fall jag går på den eller inte, jag är ju faktiskt inte direkt i bästa skicket kanske? ;P nu ska kila,



vi hörs senare!
pusssss

Kommentarer
Postat av: hihi

hår :)

2010-03-17 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0