våfflornas dag!

våffeldagen idag!
alla ska väl ha en egen dag, fars-dag & mor-dag osv alla utom barnens dag finns ju :( hehe. blir inga våfflor för min del, är ensam hemma & tänker inte stå och laga själv! dock fick vi ju på skolan, men kan inte jämföras. skolan s mat liksom?! uuuuh. men men, går väl göra våfflor på mera dagar än våffel dagen? ;)

har iaf precis kommit hem, ska käka snart. sen städa iordning lite på mitt rum, ser hemskt ut! sen blir det träning, hoppas på lika hårt som igår. det är riktigt skönt att känna att man gör något. efter den ska jag och elin eventuellt hem till erik & käka våfflor, inte säkert ännu dock! annars hoppas jag på natt besök..♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0