fredag

har precis kommit hem, har fixat lite saker under dagen med veronica, linnea & sofie fixade glas, dukar osv till lagfesten imorgon & fixade även välkomsbålssaker. får hoppas på en lyckad kväll! är grymt taggat, får hoppas jag inte är ensam, som jag absolut inte tror jag är. hämtade även schemat för sommarjobbet, som ser mycket lovande ut. super nice! fick endel tid med sis, vilket blir ännu mera nice ;) drog sen hem till linnea och kollade film och bara tog det lugnt. nu på kvällen har vi varit en sväng och fixat i lokalen lite tills imrogon, med ljud osv. blir nog riktigt bra. ska även fixa lite imorgon. efter som det är LAGFEST så är det bara för dam och herrarna, vilket jag tror blir super :).

nu har jag precis kommit hem, ska snart gå och lägga mig och sätta på någon film eller något. ska nog lägga mig ganska tidigt idag, så jag är pigg tills imorgon! ska bara lyssna klart på spelningslistan, sen väntar sängen!



natti, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0