MAKE UP DEMO IMORGON

nyss kommit upp ur duschen, ska till addes brorsa och hälsa på snart. trevligt! idag fick jag skjuts hem efter skolan vilket inte var helt fel. så blev att läsa myten som skall vara läst till på torsdag, skönt att ha ett arbete att lägga åt sidan. när jag kom hem blev det att slänga i sig maten och sen direkt gymet. där det blev 30 minuter på crosstrainern sen fortsatte jag och körde rumpa, ben, mage och rygg. riktigt skönt :) så nu ska vi till dennis, sen affären och köpa nötter sen skall jag även hinna med att raka adde innan vi slänger på filmen, the ugly truth.

imorgon skall helene ha smink demo med oss, ska bli kul. blir nog vardags make up skulle jag tro, som vi skall jobba med nästa vecka på visningen med sommartema. sen skall vi även ha prov i vågar och våglockar. för önska mig lycka till! efter skolan blir det fika med sis, som jag längtar att få träffa sååååååååååå mycket! ♥
sen skall jag även jonia emma på medelgympan, kanske till&med blir ett besök på yellow sun :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss & kram och lite till !

2010-11-26 @ 22:18:00
Postat av: Anonym

LOVE !!!

2010-12-01 @ 00:05:27
Postat av: Anonym

I hope that one day maybe ! Do you hope that one day maybe ?

2010-12-01 @ 00:12:42
Postat av: Anonym

Love ! Love ! Love ! Whats wrong whith that ???

2010-12-01 @ 00:17:28
Postat av: Anonym

Du är FINAST !!!

2010-12-10 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0