måndag

är helt sjukt trött, vet dock inte hur jag kan vara det idag! det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att lägga mig och sova framtill nu ungefär, då är man trött. varit lika fint väder idag, synd man inte kan vara hemma och schteeeka ;) men fick göra det lite i skolan istället. går lika bra! skönt att dom har en solvägg där det är nästan helt vindstilla hela tiden.. underbart! har läst ungefär 2 kapitell i boken idag med, är ingen läsare direkt. får nog läsa lite till sen & även plugga på kemin. har prov på torsddg, wish me luck!

imorgon ska jag slinga håret med, skönt att äntligen få det gjort :) får se fall jag bara slingar det denna gången, istället för att färga det. isf lägger jag nog även i lite bruna slingor för att få det lite jämnar i och med att jag har färgat hår nu. men nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog sticka iväg till min sjukling .. får se fall jag går dit med, är ju fint väder så varför inte?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0