onsdag

jiiiiiippie! nu är det lång ledigt från skolan och det ska bli så jävla skönt! behövs verkligen. det första jag gjorde när jag kom hem idag var att lägga mig och bara vila vilket var underbart! idag hade vi nationella i matte, som gick skit för mig! suger på matte. men men. får hoppas på ett g iaf, det som snurrar i tankarna nu är hur fan ska jag klara b kursen? men det får vi lösa då! efter provet hade vi salongen hela dagen där vi lärde oss att lägga en klassisk inpackning. hannah gjorde på mig och det kändes att det inte var helt fel för håret :)

snart ska vi även ha en visning på skolan men sommartema. vilket ska bli askul! modellen ska få en härlig sommarfrisyr och vi ska även lägga en sommar make up. ska bli riktigt kul, första gången vi jobbar med smink också. får hoppas på ett bra resaultat, vi har redan börjat fått ett hum om hur frisyren ska se ut. nu ska jag iväg och kolla på fotboll i regnet. see ya!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0