promenad efter jobbet, inga fel.

nyss kommit hem från jobbet, ska ta mig en promenad nu. lär behövas, känns som mitt huvud behöver det. sen blir det en lång och skönt dusch, som jag längtat efter hela dagen. sen kanske jag eventuellt kollar genom matten lite fall jag orkar/hinner det. klockan tickar på som sagt. jobbet bjöd på smörgåstårta idag, vilket var super gott! :) så nu är jag mätt & belånten. fick även reda på sommarjobb idag på komunen, utemiljö. och vad fan är det? troligtvis är det meningen att jag ska ligga bland rabatterna, meeeeeen då skippar jag de jobbet och säger grattis till de som står på reserv listan! nathalie kan allt vara generös ibland ;*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0