toppen lördag!

har hittills varit en underbar lördag, kommer nog fortsätta att vara med med förhoppningsvis! :) började med att jag , mormor och mamma åkte in till stan för att hämta upp sis, så åkte vi ut till bergvik. där mamma & syrran skulle köpa mat, så jag och mormor tog en shoppingdag. vilket inte var helt fel! fick mig riktigt fina saker.. inte ofta man är på bergvik heller, visst samma butiker men inte riktigt samma utbud. stannade även och käkade, blev en avokadosallad för mig. som var riktigt god! 

övningskörde även hem, vilket gick bra! när vi kom hem så klippte jag mormor, så jag tjänade en liten slant! ...som inte satt helt fel. blev faktiskt ganska nöjd med klippningen, får hoppas hon med blev det bara! ;) nu ska jag snart hoppa in i duschen. sen ska jag träffa linnea, får även se fall emma joninar oss. mina flickor!




fick med mig denna härligt
foundation hem idag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0