torsdag

gårkvällen blev absolut mycket bättre än vad jag hade väntat mig, slutade med att jag och adde tog en promenad med díxie. min kusins kära flickväns nakenhund, som är så otroligt söööt! blev en bit, men eftersom dixie är så liten, ville jag inte gå för långt med henne. sen blev vi fast hos johan ett tag, stod och snackade allt mellan himel & jord. när vi kom hem runt tio någon gång, gjorde vi pannkakor. som blev skitgott, då somnade vi gott sen.

idag har jag varit i skolan, hann även med en sväng på stan innan jobbet, inhandlade lite bassaker. ska snart iväg till jobbet nämligen, är inte alls tagg för de nu men det lär komma. sista dagen inför sommaren idag med, vilket är riktigt skönt. vill vara ledig ett tag nu :) iförsig jobbar jag ju endel under sommaren, men det är inte riktigt samma sak. ikväll vet jag inte vad det blir ännu, en promenad är inte helt omöjligt :) imorgon är nationella i matte del 2, får hoppas de går bra! vill verkligen klara kursen, suger på matte men är ändå värd att klara den. nu skall jag vila lite innan jag skall iväg.


nakenhund (dock inte dixie, hon är mycket sötare)

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad söt hon är!!

2010-09-24 @ 11:27:35
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0