19.22

jises vilken dag, oerhört skönt att ha den gjort. rensa undan lite arbeten. fick godkänd på både clipslockarna & vågen, efter som det var ett G/IG prov så går det ju naturligtvis inte gå mer än G vilket kan vara oerhört skönt. man slipper den där pressen på att "hm duger det hära för ett mvg" utan man gör som man ska, så klara man det ju. jag tycker såna prov är toppen! efter det så lärde vi oss vardags make up, vilket var riktigt roligt. alltid bra att kunna grunder! går även att andvända till fest, bara att man använder sig utav starkare färger :)

efter skolan, blev det fika på stan men min älskade syster. mamma kom även och joinade oss, riktigt mysigt. häder inte alltför ofta. det var tur jag fick säga hejdå till min älskvärda syster inna hon sticker till paris, hon åker imorgon och jag önskar henne verkligen en trevlig resa samt sofie & vickan. när jag kom hem la jag mig i en timme, är helt slut efter dagen så behövde verkligen vilan. nu ska jag försöka få med mig mamma eller pappa ut och övningsköra sen blir det promenad, funderar på att gå mot stora kyrkan. så det blir en riktigt LÅNG promenad, lär behövas! rena hjärnan osv för en ny dag imorgon!


 

hjärtar

  

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtar er båda !!!

2010-12-03 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0