helgen inom kort

har verkligen ingen tid över till datorn just nu, ska försöka få lite mera tid så jag hinner lägga in lite mera inlägg, varit dåligt med det nu. blev en riktigt slapp dag igår, det behövs verkligen. var riktigt sliten. valborg blev även kaos i år MED, det var så ovärd kväll. fast det var bra så länge vi var hos sara och till en början hos andreas, super mysigt hos sara iaf! får bli mera såna kvällar nu under sommaren. men igår som sagt blev den rena slapp dagen, jag och adde låg i stort sett hela dagen! klippte min granne, blev faktiskt riktigt bra. klippte även pappa & adde och så var vi och käka på grums pizzerian med frida & fredrik, det var typ det enda gårdagen hade att erbjuda. hyrde även film, horsemen. den var helt okej, vet inte om det är någon favorit men mycket värd att se!

idag blir det bara plugga & sen kolla på seriepremiären med linnea & sofia. ikväll kanske jag även skall slinga håret på adde. men får se, inget bestämt än ;)

bilder från valborg kommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0