-nathalie

neeemen, då var jag äntligen tillbaka! har inte haft allt för mycket tid över, hade två prov förra veckan som gick super. var på en visning med revlon som jag kommer lägga upp lite bilder på senare i veckan när jag får tid, så himla softa människor på den visningen. clas var helt otrlig! sen jobbade jag som vanligt tisdag och torsdag. så fick ingen tid allt till datorn! helgen har spenderats på bästa sätt, i torsby hos jesper.

veckan kunde absolut inte ha börjat på ett bättre sätt, vaknar bredvid världens underbaraste. och fick ansiktsbehandling och hårmassage utav susanna när jag kom till skolan. som var SÅÅHÄR skönt! sen slutade vi typ 2 timmar tidigare. följde med hannah till fredriks lägenhet, där vi myste som bara vi kan;) drog senare iväg på tjejkväll, på salongen. ikväll var det ghd kväll. orkar inte förklara mera än så. men det var riktigt trevligt! älskar salong MODA. nu ska jag hoppa in i duschen sen snabbt kolla igenom provet tills imorgon! har resurdag imorgon, så ska bara dit en snabbis och göra provet sen stan med hannah och elin innan jobbet!


HANNAH, mylove♥

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Hannah

åååh, jag älskar dig så<3

2010-11-29 @ 22:45:19
URL: http://hll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade inte förväntat mig något annat svar men du är lika fin ändå !

2010-11-30 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0