22november!

då var måndagen och naturkunskapen, avklarad! vilket känns sååååhär jävla underbart. kan jag iallafall lägga det bakom mig.. ska nämligen hinna med endel andra uppgifter. har färgteori prov på fredag och ska hinna läsa ur en engelska bok innan torsbdag, fuck det säger jag då som inte ens läser svenska böcker. så har jag samhällskunskap + 100 engelska glosor tills nästa tisdag.. sen ska jag skriva om ett samhällsproblem till nästa torsdag, valde att skriva om kvinnomisshandel. JIPPIE, vad lite jag har!
kom nyss hem, fick i mig några rostade mackor, så ska alldeles strax hoppa i träningkläderna och möta upp linnea så sticker vi till gymet, och pumpar.. ikväll blir det endast slappa som gäller, och börja skriva lite om kvinnomisshandel. får vi se hur långt jag hinner. skulle vara otroligt skönt att bli klar med det, men det är väl ingen risk..

nu måste jag dra,
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0