...då var det måndag igen!

soft dag idag, finns inte så mycket mera att säga. imorse var den mindre skön ioch för sig.. var kallsvett, svimfärdig, skakis och liiik blek! trodde jag skulle åka på sjukan.. men det blev att bättre allt eftersom dagen gick. och tur är väl det. viktig dag i skolan imorgon.. ska ha modell, sötfisan jeannie får agera modell imorgon. vilket jag är tacksam för! söker endel modeller för klippning, samt färgning så bara att höra utav sig om man skulle vara sugen. får vi se fall det skulle funka! gratis klippning är väl inget man tackar nej till i första taget ;). anna-lena kom förbi förut så klippte henne, sen var det dags för linnea-time. snacka om mycket smått & gott mellan himmel och jord. sen kom jag hem och käka kvällsmat. nu ska jag strax hoppa in i duschen sen blir det soffläge resten utav kvällen. får vi hoppas jag mår bättre imorgon när jag vaknar..

äntligen fått kameran också! :D :D :D
nu blir det kort, vill jag lova!






PUSS&GODNATT,
peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you too !!!

2010-12-12 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0