hel-helg i torsby

nu var jag tillbaka i grums, efter en hel helg i torsby! mysigt helg, må jag säga! var i karlstad runt halv två idag, då mötte jag upp syrran. så gick vi lite på stan innan det var dags för att luncha. spikade även ännu en dejt på onsdag.. fick mig lite smått & gott idag med, köpte äntligen den efterlängtade tröjan från gina. sen fick jag även ett par springbyxor utav mamma, som snart skall invigas! köpte även med läppglans (från make up store), favortien är det genomskinliga! i just love it♥ fick även med mig ansiktsmasar & brun utan sol med hem. nu ska det smörjas förstår ni, så inget mera saloarium! kom alldeles nyss hem, så snart kommer marie så ska jag klippa henne innan det är dags för en springrunda. nu måste jag kila,

PUSS, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0