kort skoldag!

nu kom jag nyss hem, blev en kort dag idag i skolan. började dagen med produktinfo med wellas nya serie som kommer på reklam inom en vecka. mycket bra produkter, slår dock inte SP serien men det finns det inget som gör eller komma göra tror jag. sen blev det lite fri träning i salongen, tog ett bussen hem. så fixade lite ärenden som var behövliga. fick min GHD tång idag med, jag är redan kär i den. hel lila, as grym! nöjd med färgen jag valde också. nu har jag precis kommit hem, så ska vila ett tag innan det är dags för jobb mellan 17-21. sen handbollsträning efter det, så blir en sen kväll ikväll! är redan som en levande zombie, vad ska jag inte vara imorgon då?

lägger upp båda skolkortena nu från iår och förra året,
får vi se fall ni tycker det är någon skillnad!

börjar med 2009, HvFR1


..& nu årets! 2010, HvFR2


PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: elin

buhu, samma dag som du får din dör min ghd! håll koll på den! börjar den krångla så skicka tillbaka den! min krånglade direkt men skickade inte tillbaka den ändå så jag har bara tyckt den var skit :( får väl skylla mig själv ..

2010-11-09 @ 20:39:24
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: svar!

nee, fan vad drygt då! faktiskt första jag hört som krånglar. man tycker inte det ska vara något krångel med dom när dom är så dyra.. usch, det var inte smart elin!;s men känns som att de som är färgade inte riktigt har den kvaliten som dom valiga svarta :D

2010-11-10 @ 11:15:44
Postat av: nadja

Gud va konstig man såg ut :o Elin.... nu blir jag rädd!

2010-11-10 @ 18:04:55
URL: http://nadjamarie,blogg,se
Postat av: elin

ska inte skrämma upp er är nog bara jag som har haft otur! köpte ju den rosa för rosa bandets skull ;) men håller med dig, de färgade känns lite sämre varför vet jag inte :D

2010-11-10 @ 20:21:25
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0