like a g6

... sådär! då var ett pass på gymet också avklarat. jag och linnea var ändå gaaaanska hurtiga som valde att gå hem. dock gick vi bara till ica pga att jag var nära på att få köldskador på händerna. men det blev en bit iallafall. kom nyss hem ska alldeles strax inta duschen sen plocka iordning på rummet. sen blir sen sängen tidigt idag! så kanske jag inte försover mig imorgon, IGEN! 
idag på mitt utvecklingssamtalet så bröt jag och eva ihop tillsammans, tänker inte gå in på varför men ändå.. eva är en riktig pärla! hon är underbar hela hon.. bästa läraren jag träffat!

♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

To fly is the safest way to travel !!!

2010-11-26 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0