my fucking liiiife!

fan för naturkunskap. helt ointressant, helt onödigt! men ändå något man måste veta?
helgen har iallafall varit hur bra som hellst, fredagen blev det ju johnossi på nöjes. säger bara såhär, johnossi inget för mig! haha. nee, men i övrigt så var kvällen bra. med tanke på sällskapet!♥
kom hem runt två, så ställde jag mig och gjorde äggmackor. skapling sugen på äggmackor jag måste varit, haha.
åkte till jesper igår, så gick vi på harry potter del 1 med jonas. den var helt ok! är egentligen inget fan utav harry potter, sagan om ringer osv. men den fick godkänt ändå:) var faktiskt bättre än väntat. sen blev det bara hem och ha myskväll! han åkte till gävle idag och spelade, så jag åkte hem. så var jag tvungen att plugga lite natur också. kom väl hem vid sex så var det raka vägen till sporthallen. kollade på grums - kristinehamn men linnea. anna och sara var också där, kul att få träffa dom med. det var ju ändå ett tag sen! sen var jag och linnea såpass hurtiga att vi gick förbi happy på hemvägen, inte illa. kom hem vid åtta, då var det bara att sätta igång och plugga. ca. 30 sidor! f*uck that. men nu har jag läst igenom det. och det får räcka;) nu ska jag hoppa in i duschen sen sängen, så jag orkar komma upp imorgon..


bilder från i fredags,
när jag & hannah började liiiiite smått!






HANNAH LILJEGREN, hooot and dangerous!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

love love love!

2010-11-22 @ 16:26:54
URL: http://hll.blogg.se/
Postat av: 'natha

you are my love<3

2010-11-22 @ 17:23:00
Postat av: Anonym

Naturkunskap är inte bara ointressant och onödigt. Tänk bara på blommor och bin inom biologin hur intressant och nödvändigt är inte det, eller ?

2010-11-22 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0