ondag

såååådär. då var återigen en onsdag avklarad, praktiken är klar för denna veckan. rätt soft dag idag i salongen ändå, gjorde tre färgningar. en kom in med andan i halsen och hade mixrat med färg henne. hon hade försökt att göra egna folie slingor(blekning) hemma, UTAN FOLIE?!?!? hur har man tänkt och ens gjort då.. men slut resultatet var fint trots att hon i stort sett liknade en leopard i håret innan.. sophie färgade även min utväxt, iiiih. bortskämd jag blir på praktiken (a).. det gillas! ska även dit imorgon, då vi har ordnat em loréal tjejkväll. så blir MASSA nedsänkta priser på produkter.. så blir nog att unna sig lite hårprodukter imorgon. tog iallafall sex bussen hem idag, så var hemma perfekt till träningen. som "började" sju i gymet, fys idag. fick välja mellan simma eller vara på gymet. och jag och linnea var på gymet, där jag total krossa henne ;)

pease out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0