roadtrip

gårdagen var bra, var på stan med fina människor. lunchade på kebab house, innan det var dags för mig och jeppen att ta bussen till fina grums.. var hemma ett tag, sen åkte vi in igen. kollade på, saw 3D. det var en utav de bättre saw filmerna iaf!

kom nyss hem från stan, jag och mamma körde in jesper till tåget. så stack vi och hämtade upp sis, så tog vi en sväng på IKEA. aldrig fel med det, finns så sjukt fina rum där som man skulle kunna dö för.. kollade på soffa med, dags för en ny. sen åkte vi förbi och lunchade på oliven. första gången faktiskt, men det var riktigt bra! så det rekommenderar jag starkt. trevligt att få träffa min syster ibland med, vilket inte händer allt för ofta! har saknat henne otrligt mycket, så det var dags nu. imorgon blir hon med till sunne och kollar på när jesper spelar också, inte illa. nu ska jag ta tag i rummet, som ser ut som ett bombnedslag just nu. har inte varit "hemma" sen torsdag. så det är dags att få undan på all skit.


en syster är ens bästa vän, livet ut!
I LOVE YOU



Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE YOU BOTH FOREVER !!! I PROMISE !!!

2010-12-03 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0