spasöndag!

har precis gjort en inpackning, ansiktsmask och målat naglarna, känner mig som ny! underbart.. nu ska jag bara smörja in mig med brun utan sol så ska jag lägga mig framför tvn och bara njuta utav sista kvällen utav lovet! första natten utan min skrutt på länge också. känns väl sådära :$ imorgon är det dags för skola igen, saknar mina underbara klasskompisar som lyser upp min dag! har inte sett endel utav dem på 2 veckor, så äntligen. ska även luska på lite planer inför kommande månad, HIHI. får eventuellt fin besök imorgon med, som jag ser fram emot. då blir det myskväll, inget snack om saken!


ansiktsmasken jag använde idag!



absolut bästa brun utan sol,
KICKS!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0