TORSDAG

äntligen hemma. torsdag = dryg dag i skolan. matte b, det säger väl egentligen allt? meeeen kan faktiskt ge mig själv en riktigt klapp på axeln idag. jag och sussi skötte matten galant idag. så inatt kan vi sova GOTT ;)
sen skulle vi ha idrott, tror mera än halva klassen trodde vi hade bowling. så var nästan inga med. men jag var att med, hade ju ändå med träningsgrejerna sen bodypumpen. på tal om bodypumpen, det var as bra! får bli flera gånger. ska iaf inte säga att jag inte känner utav något, för det gör jag. skulle ju vara hos tandläkaren 15.50 idag, för dom skulle kolla hur det har gått med blekningen. missade engelska lektionen bara för detta. så kommer jag dit, så står det att den 11 och 12 november är det stäng pga någon skit?!?!? då kom dampen vill jag lova! så var bara att traska bort till jobbet, var en timme tidig. KUL! så fick bara sitta och vänta på att klockan skulle gå. slutade nio idag, så har precis kommit hem och har även hunnit duscha osv. nu dröjer det inte länge innan sängen..

PUSS & GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0