TRÄNING!

var upp tidigt idag, iallafall för att vara mig. skulle ju iväg till & gymma med sötnosen emma. mycket riktigt, tog elva bussen bort till badhuset. där det väntade ett HÅRT gympass. crosstrainern, mage, rygg, ben och rooompa! emma visade mig lite ny övningar också som hon lärde sig på praktiken så jag testade på, inte illa kan jag säga. denna unga damen kan träna hon!;) så blev ett svettigt pass idag! sen stack vi hem till henne för att få i oss lite mat. så kolla vi nya H&M katalogen och satte oss lite vid datorn. innan det var dags för yellow sun, underbart. blev bara en 20minutare för mig idag, men det gjorde ändå susen.

när jag kom hem så vilade jag lite, vaknade nyss utav att mamma kom hem. så nu steker hon pannkakor åt mig! så blir att slänga i sig det och hoppa in i duschen och göra mig iordning. sen är det dags för åka. ska till sunne och kolla på när jesper spelar match idag mot grums fast först ska jag in till praktiken & lämna tillbaka löshåret som jag lånade till halloween.. blir full bil, kull ska såklart med. det är hans lag som spelar. sen ska pappa & sis också med och kolla..




PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0