valk&svinrygg

GRRRRRRRRYM LÅT! BAM BAAAAM


helt ok dag idag trots att det är en så helvetes lång dag. men det går bra, med så fina människor jag har tur att ha runt omkring mig så funkar allt! efter jag klippt klart modellen idag, var det bara att sätta igång med svingrygg träningen. de börjar ge resultat ändå, vilket är tur! prov snart i valk och svinrygg, så borde sitta nu. blev direkt bussen hem vid halv fem, som var proppad av curry. bytte buss på vägen och tog extra bussen som kom bakom, iiiiskall! men bättre än svettig buss iallafall. var hemma vid fem så var bara att stressa bort till jobbet. slutade nio så har jag suttit framför datorn sen dess, snart blir det sängen men innan det ska jag snabbt hoppa in i duschen så ska jag försöka få lite i magen också. imorgon är det MODA som gäller, slutar sex och träningen börjar sju. får se hur jag ska hinna med. det blir morgondagens bekymmer!

släpp dagens bekymmer, det kommer ändå nya imorgon? eller hur är det.. haha :D :D







puss&kram, skumbaaaanan!♥♥


Kommentarer
Postat av: stora sis

gud vad duktig du är raring!! :----D pussnozen(!)

2010-11-17 @ 10:43:34
Postat av: 'natha

tack, vad go du är :) glad jag blir! hihihi.. PUSSSS<3

2010-11-17 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0