tjejkväll på MOda!

då var jag äntligen hemma, efter en till dag med full fart! var en sväng på skolan, åkte in till ett. så var rätt soft ändå, sen gjorde jag och hannah samhällen. haha, eller a. blev väl mest facebook som blev det intressanta i det hela. så fick inte mycket gjort ändå. sen drog jag josefin hannah och en till tjej som går i trean in till stan. jag drog dock direkt till salongen. skulle förbereda för tjejkvällen. när jag väl kom till praktiken så blev det HELT andra planer. jag, jaya, lajla och sara drog in till ecpresso house och fikade istället, haha. lite taskigt att lämna dom andra med salongen men ändå.. när vi kom tillbaka var det ca. 30 minuter innan kunderna skulle komma. så var bara att sätta igång och styla sig. var faktiskt riktigt mysigt. fick mycket mina erbjudanden också vilket var pricken över i:et. nu har jag nyss kommit hem och försöker sitta och fundera över hur jag ska lyckas med att planera in helgen.. kommer inte funka sååå bra kan jag ju säga? imorgon är det väl gaaanska så lugnt. men sen? ska jag sova i stan imorogn? eller ska jag åka hem efter nöjes? vad ska jag packa ner? vilket tåg ska jag ta på lördag till jesper? stannar jag i stan måste jag packa för det med.. puttes födelsedag kan jag ju bara glömma att jag ska hinna med. sen söndag.. ska jag hem eller ska jag stanna i stan? hur mycker ska jag packa då och framför allt vad? om jag inte kommer hem först än måndag? eller ska jag hem till grums på söndag och hinna hem till mormor som bjuder mig på mat? eller ska jag fira putte en dag senare och åkta till dom? sååå. där har ni jämt ett lite, jag upprepar LITET smakprov på vad som snurrar om och om i min hjärna nu. ska också hinna duscha och packa allt detta som jag nu ska packa innan sängen, kan ju också tillägga att jag har världens huvudverk just nu.. det blir inte bättre utav att jag bara längtar efter sängen heller!! ♥ 




bilder från kvällen












...sådär! då ska jag bara fortsätta tagga lite till.. johnossi imorgon!
med frisör b rudar! ;)



..saknar jesper!♥♥

NATTI, lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0