tiiiisdag

idag har del varit enhel dag i salongen. rullade först upp curler så utgick jag från det till en långhårsuppsättning. blev faktiskt ganska så nöjd:) sen stylade jag bara resten utav dagen.. soft! började jobba vid fem så åkte direkt till jobbet. slutade vid nio, så har i stort sett precis kommit hem. ska bli skönt att lägga sig och mysa med alexandra nu vill jag lova. imorgon kommer det bli en lång dag! ska vara med och styla till revlon visningen imorgon. sen ska jag även vara med på den. så blir styling i stil,hälsa&image studion hela dagen imorgon mellan 9-19. sen börjar visningen klockan 19, vet inte när den är slut. håller väl på i 2 timmar minst tänker jag! så imorgon sover jag i stan, skööönt! slipper jag gå upp så tidigt på torsdagen.. ska även försöka ta lite bilder "bakom scenen", får ni en inblick hur en visning ser ut från andra sidan!;)



MITT HÅÅÅÅÅR!<3 från första bilden.. saaaaknar!!!!!

sussi & jaa, förra året på halloween..

nu ska jag springa upp och mysa sönder min syster!
LOOOOVE HER♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är svag för dig och din söta nos !

2010-11-28 @ 11:43:53
Postat av: Anonym

Love you and your Sister !!!

2010-12-04 @ 00:30:24
Postat av: Anonym

I wanna LICK your NOSE !!!

2010-12-11 @ 13:02:46
Postat av: Anonym

SÖTNOS !

2010-12-18 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0