BACK IN DAYS

första dagen på skolan efter lovet idag, skönt att vara tillbaka. var en lång dag idag men ändå soft. började med färganalys, kom fram till att jag är höst! mycket riktigt. jag passar i varma färger, inget nytt direkt. efter skolan blev det en sväng på stan med susanna, hannah & elin, köpte såklart en klänning från H&M som var grymt snygg. IM IN LOVE♥ kan bli nyårsklänningen. men vi får se om jag orkar vänta så länge! jag och suss gick även och letade efter skor. som jag är i stort behov utav! men hittade inga tyvärr. får leta vidare:) kom hem runt sex, då var det bara att slänga i sig lite mat innan det var dags för ännu en springtur. ökade lite idag, och körde intervaller i himlabacken. underbart! ett tips till alla som vill springa med tycker det är för jobbigt. spring på kvällen och jag tycker det här är den bästa årtiden att springa i för luften är så frisk! när jag kom hem körde jag även lite styrka, aldrig fel. nu har jag precis kommit upp ur duschen. nu blir det soffhäng resten utav kvällen!


peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0