fredagsmys med mina snyggingar!

SKÖNASTE LÅTEN!!

sådär, då har man landat på kronoparken. vettskrämd, men får väl försöka hålla mig i skinnet;) har varit en kaotisk dag idag på salongen, började med att jag och sara kom sent. sen var det en läcka så vi fick inget vatten till salongen, ganska så kul att man får det beskedet när det är fyra styckna som sitter i färgning. inte nog med det, såååklart så spricker mina byxor vid rumpan, så har gått och visat halva stjärten hela dagen. inte så soft!
sen kom sussi till salongen så klippte jag henne, sen stack vi mot stan. fixade lite saker tills imorgon innan det var dags för bussen som gick mot krp. har precis varit och handlat, blir pommes & fläskkotletter till kvällsmat. blir en riktigt mysfredag med godsaker & mycket mycket tjejsnack har ju inte träffat dom på en vecka, så har saknat dom så! så nu blir det en riktigt mysfredag.

VARNING FÖR HETA BRUDAR!

PS. enda jag saknar en fredag
som denna, är min skrutt!DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0