HALLOWEEN

nu har jag precis landat, har varit i munkfors på halloweenfest! riktigt roligt var det:) trots allt som hände runt omkring.. började gårdagen med att vakna upp på kronoparken, fick inte värst mycket sömn. hannahs kille kom hem och skulle ha efterfest eftersom dom hade varit ute, så dom sist drog runt halv fem. tog bussen till munket redan vid kvart i ett. sen var det bara att börja fixa inför kvällens bravader!

vaknade idag med jordens största huvudverk, som inte gott över än! inte bra. stack direkt och käka dagen efter mat, pizza. sen var det dags att åka hem, måste hem och packa om. ska snart sticka iväg till torsby. så nu väntar en myskväll med jesper! ♥

halloween
gårdagen i bilder







striiiike a pose!

KÖSS&HAJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visa kläder i bloggen :)

2010-11-01 @ 22:06:33
Postat av: nathalie, svar!

vad menae du med kläder? från halloween eller menar du som dagen outfit? :)

2010-11-02 @ 10:57:10
Postat av: Anonym

Du får gärna arrestera mig och låsa fast mig med dina handklovar men du behöver inte ta med någon batong för du får använda min så mycket du vill !

2010-11-28 @ 11:11:07
Postat av: Anonym

Arrest me !!! Please !

2010-12-03 @ 23:24:44
Postat av: Anonym

So when are you gonna put me in to YOUR jail ? When ?

2010-12-10 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0