helg!

gårdagen blev inte riktigt som planerat, tråkigt nog.. skolan var sjukt ovärd! hade matte och sen musik som vi bara satt mest på fick gå efter halva tiden. sen medan jag väntade på bussen, blev det stan med hannah. fick mig äntligen ett par rå snygga skor, kilklack från vagabond. TACKAR! fick även med en grönbrun transparent tröja hem. lunchade på stan med, hennes pojkvän joinade oss. kul att äntligen få se skymten om honom. blev till att skynda sig hem trodde jag hade brottom, vilket jag inte hade sen ändå. så tog det bara allmänt lungt innan handbollen, hade träning igår. efter träningen blev det inte riktigt heller som planerat, så jag sket i allt och gick och slappa framför tvn. det var välbehövligt!

idag skulle jag egentligen till stan med mamma, vilket heller inte blev! utan dom ringde från ica, och undrade om jag hade lust att hoppa in och jobba idag. såklart tackar jag inte nej till att jobba på en helg där man får dubbelt betalt, dock är det typiskt att dom alltid ringer när jag och mamma ska till stan.. verkar inte som jag får några vinterkläder iår, haha;) ikväll blir det antingen bio eller filmmys med snygga brudar!♥


skorna!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0