helgen!

kort sammanfattning utav helgen..

fredag: då var det dags för skolkort. hoppas dom väljer ett där jag ler med tänderna, annars kommer jag se ut som världens bitch kan jag säga med en gång. efter skolan gick jag på stan ett tag, jag och linnea lunchade även. tog bussen hem vid halv fem, så blev lite stress för mig.. för skulle vara hos joesfin halv sju, förkrök innan ian carey på nöjes. det var helt okej, sjukt mycket folk iaf! satt mesta dels men elin och comp. som hade fått vipplats, rätt soft! fick i oss endel där.. var hemma i god tid, slapp nattbussen, mormor kom och hämtade oss (a)

lördag: finns liksom inget att säga... myskväll♥
 
söndag:
kollade jag på sunne-brynäs, i sunne. henrik var och spelade, så snackade lite med honom. vilket inte händer allt för ofta! trevligt att få träffa honom snabbisar så ibland. sen följde jag med till torsby igen! alltid lika mysigt:)

som tur var så har vi ju studiedag idag, så slapp ta sex tåget. fick lite sovmorgon iaf, tåget gick ju bara 08.12 ;) men nu är jag iaf hemma. ska strax dra till gymet & svettas lite. sen blir det hemma och klippa massa folk. ska nog hjälpa mamma och baka bullar med, är ju trots allt kanelbullens dag idag så blir nog en och annan idag. ikväll ska jag mysa sönder emma!


fredag i bilder!







BIG LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0