ingen skola idag..

slappdag idag, var aldrig i skolan, kände att jag var tvungen att ta en dag och bara få vila ut! har som sagt varit en stressig vecka. kommer nog inte kunna extra jobba något om det ska vara såhär, har inte varit hemma en enda dag innan nio/tio. och läxor på det & ingen fritid, så neej. tror inte de funkar tyvärr! så blev en snabbis till stan, köpte äntligen jackan. nöjd jag blev:) mamma är nog inte lika glad som jag dock. fick mig även en svart skjorta och ett klar blått nagelack, hihihih.  beställt ghd tången nu med, kostar vanligtvis runt 2000 men skolan fick ett bra inköpspris som låg på 1149 så det blir en hel lila för mig. kan inte göra annat än att tacka mamma (a).. nu ska jag plocka ordning lite på rummet och måla naglarna medan mamma gör pannkakor.. sen blir det jobb till nio ikväll. vilket jag ser väldigt mycket fram emot! eller inte.



ghd-tången som snart är min,
sweetcandy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0