måndag

bra start på veckan! försov mig.. max-stressa tills jag satt på bussen, då jag såklart somnar om igen. vaknar upp och byter buss till nobelgymnasiet, och på vägen till skolan så krockar en personbil framför oss så busschaffören hoppar ut och försöker få någon kontakt med människan, men det gick ju sådär. han fick inte ens upp dörrarna till bilen, det hade låst sig. tillslut kommer ambulansen, brandmännen & hela köret. och vi fortsätter åka. ni kan bara ana hur chockade alla på bussen var! det var en riktigt hemsk upplevelse att se hur okontaktbar han var och hur tiden bara gick och ingen kunde göra något, önskar verkligen att han klarar sig bra!

väl när jag kom fram till skolan, var jag ju en aning försenad. gjorde folieslingor, och färgningar. så missade som tur var inte ansiktsbehandlingen. den kommer nästa måndag, men då ska jag hämta ut min tandblekning på tandläkaren så missar ju de ändå:( men ska försöka byta tid med tandläkarn. skolan var sjukt dryg idag, kom hem runt fem. så kom caroline vid halv sex, så skulle jag klippa henne. men fick även klippa hennes barn så tog lite längre tid än jag hade planerat, så jag missade träningen med linnea idag. så ska strax ge mig ut själv. sen blir det lite sällskap, med mamma och pappa. sen blir det sängen, är ju en dag imorgon med.



HUGS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va snygg du är !!!

2010-11-21 @ 01:52:03
Postat av: Anonym

Jag vill att DU blir min !!!

2010-12-11 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0