ONSDAG

lååång dag idag på salonen, 9-18. efter praktiken stack jag & sophie till make up en sväng för att fixa lite saker, tog även en sväng förbi gina. såklart blev jag störtförälskad i en tröja som bara skrek, KÖP MIG! så fick investera mig en rå snygg tröja när jag ändå tog svängen förbi(!) kom nyss hem nu, så ska snart fixa lite saker tills imorgon. är hemma vid nio imorgon, så måste packa klart allt tills imorgon. åker ju som sagt till munkfors på lördag, och kommer inte hem något på fredagen. jag, hannah & sussi har bestämt att ta en myskväll i stan. kolla på idol, och mysa framför tvn i hannahs killes lägenhet. man får ju passa på när inte han är där! hehe.. försöker också fixa klart spelningslistan.

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0