praktik!

då var man hemma igen.. försov mig jämt liiiite imorse, inge ovanligt. men jag hann iaf till praktiken:) började med att en kille kom förbi och presenterade den nya kollektionen men ghd tänger som heter midnight collektion, deluxe. har nämligen kommit en ny verison utav ghd nu, men ny technology osv plattorna gör så håret får mera glans/lyster och de är ännu mera "rörliga" plus att den är mycket lättare. ett ganska stort plus! helt sjukt att det egentligen, liksom redan kommit en ny kollektion utav ghd. orginalen är ju fortfarande ganska nya. men det är kul att det går framåt! sen så satte sophie igång med mitt hår, klippte det en rejäl bit. vi mixtrade även lite med färger, så har lite olika färger i håret nu. blv as nöjd! tack sophie:) gjorde hela min dag, & vecka. kan jag säga! var hemma vid kvart i sju, drog direkt och kollade på hockeyn. sen nu kom jag hem, har precis käka lite. mamma hade fixa vitlöksbröd och kyckling. inte helt fel, nu blir det duschen sen kungarna utav tylösand! är ledig imorgon med, så känns ganska surt att jag ska till tandläkaren 8.20!!!


när jag var modell för make up store!

puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0