salong-stress dag!

kan jämt tala om att tisdagar är riktigt tröttsamma dagar! fullt upp konstant, får inte vara försen ens fem min någonstans. skolan börjar 9-16 sen jobb 16.30-21 sen träning på det 20.45-22 så missar dock lite utav träningen, men hinner vara med ett tag iaf. så jag inte missar hela! så inte först än nu har jag hunnit få "min egna tid" idag, ska bara slappna av lite, och låta tankarna flöda. sen blir det duschen och sängen! imorgon är det ny dag, då står praktik högt på schemat! emelie och mamma kommer till salongen imorgon så imorgon blir det klipp+färgning. ska även plocka mammas ögonbryn, som jag tvingar henne till! slutar vid sex så jag & mamma kanske hinner med en sväng på stan, måste inhandla jackan så fort som möjligt.. hihi ;) sen vid åtta börjar fysen med handbollen! nu, duschen-sängen.. GODNATT ♥

bilder från salongen idag,
snodde från hännie!


början till svinrygg..


jag & hannah, lyckades ha samma tröja.
sistaaa♥


(VARNING!) yeeees... jämt lite ego & jämt LIIITE oserri!


bjudar..


mandiiis!


& såklart! VIGGAN ;D

HvFr2♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0